Welcome to Toku Chat! If you need help, ask our staff members Matrix, Kaen, or NeonNocturnal!

    Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Share
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Mon Apr 05, 2010 11:04 pm

    My other choice for the title was "Tokuchat Randomness Thread" but decided it was too boring. Kinda long but it's shorter than 255 letters lol.

    So today I finally started eating yogurt - and liking it. Tubes taste pretty good, but Yop tastes even better. Plus I saw a movie! yay! Very Happy
    avatar
    NeonNocturnal
    Moderator
    Moderator

    Posts : 50
    Join date : 2010-04-01
    Age : 26
    Location : UK

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by NeonNocturnal on Tue Apr 06, 2010 4:15 am

    xD
    Epic title.

    I don't care much for yoghurt, it's okay but it's not something I like as such.

    I'm currently getting ready as I have a rehearsal for my Performance exam, after this Easter break I only have 6 weeks left of college. Hopefully I'll get the right grades to get into University. The one I've been accepted to has Patrick Stuart as it's Chancellor. :3
    avatar
    Matrix
    Admin
    Admin

    Posts : 87
    Join date : 2010-02-16

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Matrix on Wed Apr 14, 2010 8:05 pm

    I looked at the title and was like, "WTF is this?" But yeah I like it now haha.


    _________________

    Thanks B Samurai
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Wed Apr 14, 2010 8:12 pm

    NeonNocturnal wrote:xD
    Epic title.

    I don't care much for yoghurt, it's okay but it's not something I like as such.

    I'm currently getting ready as I have a rehearsal for my Performance exam, after this Easter break I only have 6 weeks left of college. Hopefully I'll get the right grades to get into University. The one I've been accepted to has Patrick Stuart as it's Chancellor. :3

    which Patrick Stuart? I only found something about a Patrick Stuwart O_O
    Matrix wrote:I looked at the title and was like, "WTF is this?" But yeah I like it now haha.

    yeah...originally this title was for a blog project about environment issues that has nothing to do with Kamen Rider. I screwed around with it and got some complaints some the group members, but oh well. XD

    btw I am loving the multi-quote button cheers
    avatar
    NeonNocturnal
    Moderator
    Moderator

    Posts : 50
    Join date : 2010-04-01
    Age : 26
    Location : UK

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by NeonNocturnal on Sat May 01, 2010 3:15 am

    Patrick Stuart... from Star Trek?
    He played Professor X in the X-Men films too. :/
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sat May 01, 2010 11:33 am

    ohh...sb screwed up his name on wikipedia.sorry monkey

    http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Stewart
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 12:59 am

    HJU is down, Japan Hero has ended...can't talk to any1 on HJU. wonder when the migration will end T_T
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 1:31 pm

    JH has officially ended? D':

    And HJU has disappeared due to the server change. I almost pissed my pants when I got the "http://www.forums.henshinjustice.com does not exist" this morning.


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 1:46 pm

    sigh...I'm not sure which time area Keith is in but in my area (pacific time) it's already sunday. wasn't the migration suppose to end on saturday? in any case I hope nth screwed up...can't seem to find HJU's facebook page anymore though O_O. frequently checking HJU's twitter for new updates since I don't have a twitter account lol.
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 1:52 pm

    They have twitter? -follows-

    Lol. I need to update my twitter soon...it's been a while since I tweeted. Haha. Chirp chirp.


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 2:02 pm

    lol. oh yeah that reminds me about another twitter page I haven't checked...W-time. XD

    Hey the new episode's out! yay!
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 2:39 pm

    Lol. So I was talking to Keith. I tweeted my earlier message (about the site being down and I thought we got hacked at first) and he was like..lemme just copy it.

    ...crap. Copying doesn't work.

    So Keith was like

    "We be back Very Happy"


    Me: "=D"

    Me: "It's still saying that the site can't be found. D:"

    Keith: "I mean we WILL be back"

    Me: "Oh. XD. My bad. Sorry."


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 3:30 pm

    lol at least Keith is keeping us updated XD
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 3:38 pm

    UPDATE:

    "Okay now I'm being told the site might go back online tomorrow. bit.ly ambLKW"


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 3:54 pm

    hmm, hju's facebook page is still not working properly for me...
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 4:03 pm

    Omg. I'm still in shock I just hatched a shiny Murkrow. XD;;;


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 4:07 pm

    shiny!? those types of pokemon actually exist in soulsilver!? O_O

    btw HJU is finally back online (for ppl in America at least) HOORAY!!!! (except im not in america T_T but oh well)
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Sun May 02, 2010 4:23 pm

    I'm on the site! LOl.


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun May 02, 2010 4:30 pm

    I'm online too...4got about my proxys lol
    avatar
    Matrix
    Admin
    Admin

    Posts : 87
    Join date : 2010-02-16

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Matrix on Sun May 23, 2010 10:01 pm

    So, might be sending in some comic strips to some comic comapnies, wish me luch Very Happy


    _________________

    Thanks B Samurai
    avatar
    Kaen
    Admin
    Admin

    Posts : 69
    Join date : 2010-02-16
    Age : 23
    Location : o.o

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Kaen on Thu May 27, 2010 7:21 pm

    luck!


    _________________
    avatar
    DECADE453145

    Posts : 44
    Join date : 2010-02-27
    Age : 22
    Location : bright side of uranus XD

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by DECADE453145 on Sun Jul 25, 2010 9:55 am

    Finally I'm on!

    for the last month I have been trying to find a proxy/vpn that works in China since I forgot to put one on my usb. I can still access the site sometimes but the loading is pretty slow. Anyways what's up? Very Happy

    oooh comic strips, me liek those :O
    avatar
    Matrix
    Admin
    Admin

    Posts : 87
    Join date : 2010-02-16

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Matrix on Thu Jul 29, 2010 8:31 am

    ALways know, if HJU is down, TOkuchat is around. Hey that ryhmes!


    _________________

    Thanks B Samurai

    Sponsored content

    Re: Steak to the climax with Acceleration & Trial on top. Plus some extreme with W and the Prism Beaker as a side dish. such a nice meal :D

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Jun 23, 2018 5:17 pm